ponedjeljak, 4. travnja 2011.

Croatian coffee

Otvorila sam blog jer sam htjela sve svoje uspomene i dogodovštine iz bijelog svijeta ostaviti na jednom mjestu i možda nekome dobrim savjetom uljepšati putovanje.
Otvorila sam stranicu na FB jer sam htjela svakodnevno komunicirati s ljudima koji vole slobodno vrijeme.

No, kako je velika odgovornost svakim svojim postom biti interesantan, šaljiv, zabavan i u drugoj zemlji, danas odlučujem biti u Hrvatskoj, u Green Roomu (kako ja odmilja zovem svoju zelenu radnu sobu) i odlučujem piti najbolju kavu u Zagrebu (i šire). Također, odlučujem imati najkraći post (jer je radni ponedjeljak) i kavu s malo više mlijeka!
(Kava by husband :)

Have a nice day/life!

Broj komentara: 8:

  1. odličan post, a vjerujem i odlična kava... kad muž skuha ipak je ta najbolja .... uživaj u green roomu, brzo će petak :) http://www.youtube.com/watch?v=wa2nLEhUcZ0

    OdgovoriIzbriši
  2. :) NiJa - još da je tvojih specijaliteta danas, bilo bi i bolje, ovako sam morala jesti pile s placa :))
    Pjesma - pogođena!
    Čitamo se!

    OdgovoriIzbriši
  3. blog svet je super jer je pun divnih ljudi.:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super kratak post uz super kafu...:D

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan blog ;)
    I kao sto Slavica napisa: super kratak post uz super kafu :D
    http://beauty-jelena.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. post je kratak i sladak. nadam se da se kava pila barem malo duže:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Malo sam u zaostatku! Ali ne sumnjam da je kava bila odlična! Još ako su ti ostali brčići od pjene... Hehehe... Pusa!

    OdgovoriIzbriši

Sve moje kave. Ili the best of. Od Zagreba do Amerike.

Naša putovanja se danas čine kao neki stari filmovi i neka prošla vremena. Usudim se reći da smo bili smjeli. Pakirali smo stvari nekoliko p...