petak, 2. lipnja 2017.

The Cool Hotel Guide

Volim već dugo vremena hotele, boraviti u njima, gledati ih u časopisima, na internetu ili pak na Instagramu. Oni mi nude jedinstvenu mogućnost da se na nekoliko dana preselim iz svog života u neki drugi. Biram(o) ih pomno i strpljivo prije nego otputujemo jer je ponekad teško pomiriti svoje želje sa svojim mogućnostima.


Iako kažu da hotelska soba nije toliko važna, kao niti hotel jer ako otputuješ, samo ćeš odspavati u njoj, pa je svejedno gdje si, ja se baš nekako i ne slažem.


Hoteli u kojima smo bili, a imali su neki sadržaj su nam bili itekako sastavni dio putovanja. Jutarnje buđenje uz brzu kavicu na terasi, zapisivanje nekoliko misli u blokić dok se sunčam na terasi ili pak lijepi erker s kojeg promatram život tog nekog grada, su mi itekako postali bitni.


Ph. Oysters.com

I zato ja, biram, dugo i pomno, slažem kadrove tog mjesta koje će nam biti dom nekoliko dana u glavi i zamišljam da je potpuno drugačije od svega što smo do sada vidjeli.

Ph. TripAdviser

Stoga sam i krenula s Instragram profilom: thecoolhotel_guide gdje postam neobične hotele u kojima sam bila ili u koje želim ići u suradnji s Instagram zajednicom ili nakon pretraživanja po internetu.

Ako imate kakvu preporuku ili se upravo nalazite u tom nekom super cool hotelu, dodajte #thecoolhotel ili #thecoolhotel_guide kako bih mogla podijeliti fotku na Instagramu i saznala za to neko vaše divno mjesto u svijetu hotela.


Nema komentara:

Objavi komentar