subota, 21. travnja 2012.

Kako spavate, majko? Hvala, dobro!

Želite još jednu horor priču s poroda? E, pa, i od najvećeg trtaroša i kukavice (čitaj mene) ju nećete dobiti. Za mene je "projekt porod" bilo još jedno putovanje. Možda je "hotel" bio ponešto lošiji nego smo inače navikli i dijelili smo wc s dvadesetak ljudi, no ja se nisam previše bunila. Nisam se bunila ni previše kad su nam posluživali hranu, iako je bila stvarno očajna jer mi je muž donio sol (i, naravno, nakon dva dana su svi istu posuđivali od mene). Nije mi teško padalo ni kad je malac plakao, a ja nisam znala zašto jer se tek učim. Ništa me nije dalo smesti na mom putovanju... Potpuno drukčije i potpuno moje. Kava se nije pila, nekako nemaju običaj u tom "hotelu", a i bojim se kakva bi uopće bila. Čekala sam da ju popijem s mužem prvo jutro kad dođemo Lucijan i ja kući. Da, zove se Lucijan i naravno da je najljepše dijete na svijetu :) (s time će se složiti sve majke kad je u pitanju njihovo dijete. A zašto i ne bi :))) kad je to jednostavno TAKO!)

Vrijeme kod nas brzo prolazi, noći nisu duge, ja nemam podočnjake i kroz dan nosim maskaru i ruž... Želim nam biti lijepa, nemojte zamjeriti! Brzo se oporavljam jer nas želim povesti na naše prvo putovanje, putovanje po kvartu u kolicima, a nakon toga i na neka ozbiljnija :) Opet, kažem, nemojte zamjeriti...

Pusa od nas troje!

Nebo 9/4/2012 u 12h kad se Lucijan rodio

Broj komentara: 17:

  1. čestitam! uživajte na putovanju:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam :)) Uživajte vas troje ...putovanje koje ste započeli najljepše je na svijetu.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam! I ja uskoro pakujem torbu za sličan hotel:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam! Svidja mi se tvoj pogled na porod i izazove koji dolaze s djetetom. To je jednostavno tako. Sve ostalo je mistifikacija!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sva sam se raznježila :) Pozdrav i vama! Ne mogu docekati kavicu sa zgodnom mamom i najljepšim sinom :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitam! Dobro nam došao mali Lucijan na blog :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam mami i poljubac Lucijanu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Šminka...Šetnja...Što vi uživate...
    ŽIVELA TROJKA!

    OdgovoriIzbriši
  9. Bravo! I na bebici i na stavu i na postu!

    OdgovoriIzbriši
  10. Od srca čestitam! Krenuli ste na, svi troje, na putovanje života. Postala si doživotna majka, a tvoja uloga prestaje kada i ti, jer dijete je uvijek i zauvijek dijete, bez obzira na godine. Za pogled u te okice nema što majka ne bi pretrpila, pa i sve ljepote naših rodilišta:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitam draga oboma, a Lucijan neka je blagosloven, uživala sam čitajući i uvjerena sam da će tvoji postovi dobiti još jednu dimenziju zahvaljujući čarima majčinstva..jedna čekam!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitam, draga! Tako je lijep, lagan i bezbrižan ovaj post da samo mogu poželjeti svim budućim mamama da imaju isti ovakav pristup životu! Ljubim vas, a Lucijana posebno :*

    OdgovoriIzbriši