petak, 6. prosinca 2013.

Babuške vs. matrjoške - giveaway

Svaki put kad odlazim u Rusiju, sjeti se neka duša da donesem sa sobom "babuške" i poklonim joj ih. Nakon što se naježim na riječ babuška (s akcentom na "u") i objasnim da se pravilno kaže matrjoška, pristanem ih donijeti :)
Suvenir je to koji nije baš najjeftiniji na svijetu, zapravo, ušao bi u red skupljih, no izraz lica osobe koja prima te MATROJŠKE vrijedi svaki rubalj. I nikad mi nije žao...

Kao što većina vas zna da uskoro putujem u Rusiju (objavih to na stranici Bloga na Facebooku, a uskoro ću se hvaliti i na Instagramu sličicama iz Moskve) predlažem da budem široke ruke u ovo božićno vrijeme i poklonim najsretnijem od vas MATRJOŠKE ravno iz Rusije (s ljubavlju naravno).

Blogeri uvijek imaju pravila oko nagradnih igara pa ću se i ja povesti tim primjerom.

1. Morate zaista željeti te matrjoške i ne javljati se samo zato što je nagradnjača.
2. Morate se obavezati da ćete brisati prašinu s njih svakog Božića
3. Bilo bi dobro da naučite barem 5 riječi na ruskom i izgovarate ih periodično tijekom godine tako da se matrjoška osjeća kao kod kuće.

Da bi vas mogla "odabrati" potrebno je ostaviti kakav pisani trag ovdje ili na Facebook stranici (po mogućnosti ime i prezime) i javiti zaljubljenicima u Rusiju da se nešto lijepo događa na poznatom Mjestu za kavu :)

Vraćam se 13.12., nagradna igra traje do 14.12. do 23.59h a 15.12., u nedjelju, oko jutarnje kave, random.org i ja, javimo kome odlaze matrjoške! Matrjoške rado putuju i izvan granica Hrvatske (ako je potrebno).







Broj komentara: 25:

  1. ja sam naučila da se kaže matrjoška još davno, kad je Jelena B. išla s tobom u Moskvu :)
    i ne natječem se za nagrade jer mi je ona tada donijela naušnice s matrjoškama, i ja sam pokrivena.
    htjela sam ti samo zaželjeti sretan put i uživaj tamo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hoću :) drago mi je da se vijest o matrjoškama širi. Možda zauvijek zamijenimo babuške njima :)

      Izbriši
  2. Starbaks nigdje nigdje nigdje kao u Rusiji nema tako fora termosice za kavu. Na matrijoske :D Gustaj!!! Opisi nam sve!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja obožavam matrjoške i to niko u mojoj okolini ne moze da shvati. :) Kad god neko ide putuje u Rusiju, ja molim, kumim i preklinjem da mi donesu. Najčuvenije moljakanje je bilo u holu gimnazije, kada sam spopala sirotu profesorku ruskog. :D Lep provod ti želim i jedva čekam neki post o Rusiji. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično ime :) No, postoji li neko pravo ime, onako, samo za nagradnjaču?

      Izbriši
  4. Imala sam Babuške ali nažalost u ratu ostala bez njih. Izidora

    OdgovoriIzbriši
  5. Tamara: Ja bih volila jako, cuvat cu je i paziti))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Nagrada je stavarno prekrasna. Oduvjek sam željela imati Matrjoške ali nisam bila u prilici nabaviti ih. Učila sam Ruski jezik ,napisala bih vam pokoju rečenicu ali nemam potrebna slova na tastaturi.Brisat ću prašinu s Matrjoški redovito ne samo oko Božića,obećajem!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno napiši svoje ime kako bi mogla ući u nagradnu igru :)

      Izbriši
  7. Joj i ja bi ih! Oduvik sam ih htjela,jos kao dijete sam ih ugledala u susjedinoj vitrini i ostala opcinjena sa njima! Djetinja opcinjenost traje jos i dan danas! :) I SVECANO OBECAVAM DA CU BRISATI PRASINU SA NJIH,naravno ako ih dobijem! A za ruski bas i nisam sigurna ,jer smo ja i on na vi,ali potrudila bih ih afirmirati na mediteransku klimu,i svako malo ih tutnit u ledenicu,cisto da se osjecaju kao kod kuce!! :))
    Gordana Povic

    OdgovoriIzbriši
  8. Sretan put, lijep provod :) . Ja idem u Moskvu u 4 mj pa nadam se da cu ih sama sebi pokloniti. Ocekujem nove fotke , blog vam je super. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. nagrada je bas lipa.. uzivajte.. dina medvid

    OdgovoriIzbriši
  10. Lijepa nagrada Ljiljana Bošnjak Gligorević

    OdgovoriIzbriši
  11. lepe su babuške a i narod treba da zna za njih

    OdgovoriIzbriši
  12. Brisat ću prašinu bar jednom mjesečno,svečano obećavam :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Brisat ću prašinu bar jednom mjesečno,svečano obećavam :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Joooj.. kako divno. Obožavam Russian dolls, Babushke, Matrjoshke.. Divna nagrada! :)
    Naravno da ću brisati prašinu s njih! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. желание :)
    Išla sam 4 dana na intenzivni tečaj ruskog, jako mi se svidjelo!
    Za sada imam samo Pupa kozmetika матрёшка sa šminkom, no voljela bih imati i original!
    Fora su mi i one njihove drvene žličice :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Uvijek citam blog sa mobitela i uvijek mi je nezgodno komentirat jer 6x pokusavam pa odustanem, ali ovaj put ne :)
    Prašinu brisem poprilicno cesto i znam više od pet riječi i mislim da bi im bas bilo fino kod mene, posebno kad pustim neku rusku pjesmicu pa skupa s njima zaplesem :))
    Veselim se novom postu i valjda nekom ubrzom viđanju ;)
    TeaK.

    OdgovoriIzbriši

Sve moje kave. Ili the best of. Od Zagreba do Amerike.

Naša putovanja se danas čine kao neki stari filmovi i neka prošla vremena. Usudim se reći da smo bili smjeli. Pakirali smo stvari nekoliko p...