petak, 7. prosinca 2012.

Danas putujem u mladost...

Zvuk vjetra, jablani se njišu u daljini, miriše na mir, potkrovlje bakine kuće, skripte iz kojih učim i tamo neki dim cigarete ujaka... bakin šporet, juha se kuha, baka spava, a proljeće se budi... pred vratima ispitni rokovi, u glavi nered, a na stolu crna turska kava... sjedimo uz kavu, pričamo o daiđama i amiđama, Travniku i životu... zapisat ću jednom bakine priče, rekla sam sto puta... navirujemo se obje na zvuk auta jer... možda netko nama ide... vrijeme sporo prolazi, lijepo je kod bake, kakav mir...
jutro u pola 7, čaj od bilja i ona turska kava, dido s kapom i baka s osmijehom, ja s ogromnom vrećom na leđima, punoj prekrasnih misli, oroz kukuriče, susjeda Bara obilazi štalu, magla se diže, a proviruje sunce...
"Treba li u dućan?" - kažem.

Najljepše subote i nedjelje, ne tako davno, bile su kod bake, čije priče, eto, nisam stigla napisati...

Baki, najdražoj...
... i nakon 4 godine, kao da je negdje tu...


Broj komentara: 7:

  1. super tekst!
    xoxo Sienna

    www.fashionintheair.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Već iz ovog kratkog posta vidim da bi bili divni postovi o bakinim pričama :) Piši još!

    OdgovoriIzbriši
  3. ah moja kućica u Livnu, malo selce i ista situacija,predivna sjećanja i tako sam zahvalna nekome gore da su moji svi još dole i da ih mogu posjetiti,nešto neprocjenjivo.kad si mislim da ću se jednom u budućnosti toga samo sjećati već sad boli.


    Giveaway on my blog!
    Darivanje na mom blogu!
    http://babylovesfashion.blogspot.com/2012/12/roendansko-darivanje.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti što si me sad tako lijepo nakratko vratila u djetinjstvo <3

    OdgovoriIzbriši