utorak, 12. lipnja 2012.

Joga i ja "sektašica"


Za moju mamu je bavljenje joge bilo za sektaše. Nije ona definirala koje sekte, već generalno, sektaše. Dugo mi je trebalo da zaboravim na to i krenem na satove joge. Nisam ja dijelila njezino mišljenje, no, u mene se uvukao taj neki crv sumnje i nije mi dao da se pokrenem.
Prvi sat joge imala sam s privatnom učiteljicom/poznanicom koja mi je pokazala osnovne asane. Nije me štedjela, a nisam se niti ja. Ubrzo sam se "zarazila" jogom jer mi se sviđalo kako moje tijelo napreduje iz dana u dan radeći asane i moram priznati da sam se ozbiljno "zakačila", a da nisam bila niti u jednoj sekti :) Nevjerojatno je koliko joga radi na motivaciji čovjeka i samopouzdanju i nevjerojatno je kako nakon joge možete micati planine i nekako ste bistri u glavi. Ok, priznajem, zakačila sam se... ja se uvijek tako za nešto "zakačim", ali ova ljubav već traje dvije godine i čini se da je ozbiljna!

Mjesto za jogu
Kažu da jogu možete raditi bilo gdje jer zapravo vi stanjem uma možete odlutati na bilo koje mjesto na kojem želite biti. I zaista biva tako, no, svejedno, kad otvorite oči nakon treninga, ili za vrijeme, nije li ljepše biti na nekom mjestu koje nije prašnjavo, puno nekih nepripadajućih rekvizita, s tijesnom svlačionicom i tako unedogled. Da... pogađate, bila sam na mjestu za jogu, koje me nije "moglo odvesti u neke neslućene predjele". Ja sam očito vrlo razmažena i volim da mi je sve lijepo, mirišljavo, poticajno... volim da moja učiteljica i učitelj ne piše poruke na mobitelu za vrijeme joge i da kad radimo jogu ne slušamo Amy Winehouse, koliko god da ona odlično pjeva.
I tako, nakon nekoliko čudnih, opskurnih mjesta gdje sam tražila svoje mjesto za jogu našla sam jedno divno. Voljela bih da sam mogla naći na nekom blogu ili bilo gdje drugdje nekoliko riječi o takvim mjestima, ali nije bilo prilike. Tek sada, u zadnje vrijeme, možete ponešto o tome naći, a i osobno želim spomenuti "svoje" i još neka gdje bih htjela  raditi asane. Možda nekome pomogne u odabiru, a možda se i lupnemo nogom na nekom takvom mjestu. Samo da znate, ja sam ona koja se previše trudi...
Moje mjesto za jogu je Joga Tao, na Vrbiku. Mjesto gdje prije ili poslije joge mogu popiti fini čaj, probati zdrave kolačiće i keksiće i gdje sam uvijek dobrodošla. Mjesto je gdje nisu velike grupe i gdje fino miriši, a glazba je pomno birana :)
Joga Tao
Mjesto za čaj, kolačiće i druženje

Zdrava konkurencija
Postoje zapravo još dva mjesta gdje bih se voljela rastegnuti. Jednako lijepa i moderna, jednako zovu da tamo odete na jogu. Radi se o, kako kažu, najvećem joga centru Sangha joga centru i novootvorenom, fenomenalno uređenom mjestu naziva Pink Elephant Yoga House. Oba centra su u centru, no, svakako se vidim, kako nakon druženja s prijateljima negdje oko Trga, trčim do Ilice ili Gundulićeve sa svojom crvenom sportskom torbom u kojoj "čuče" moje joga stvarčice :) 
Nekoliko slika preuzetih s bloga Sjedi i Jedi

Mjesto za jogu - Sangha joga centar
"Zdravi kafić" u Sanghi
Mjesto za jogu Pink Elephant

Odmor i relaksacija prije i poslije joge

Sigurna sam da postoje još neka mjesta u Zagrebu gdje je odlično otići na jogu, slobodno ih spomenite, ova mjesta su ona moja pa nemojte zamjeriti ako sam nekog izostavila. Na kraju, molim vas, zaljubite se u jogu gledajući ovaj filmić :)

Broj komentara: 15:

  1. Hvala ti za info! Ja sam se bavila jogom jos prije 6-7 godina, zao mi je sto sam sam ikada prestala, ni sama ne znam koji je bio razlog...gledajuci ove fotke i filmic koji je preeedobar odmah sam dobila zelju da izvucem prostirku i krenem sama, onako po sjecanju....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. podržavam vađenje prostirke, moje je uvijek tu negdje pa kad poželim da se impresioniram, odmah izvučem nekoliko asana iz rukava koje mi dobro idu i onako se sama sebi čudim kak sam super :D

      Izbriši
  2. Išla sam na jogu do prije koju godinu i prestala, počela sam s drukčijim načinom vježbe. Ali joga mi je još uvijek jako dobar način vježbe koji mi je pomogao da steknem neke navike.
    Ovi prostori su genijalno uređeni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vježbanje je generalno super, nije bitno kakvo, neka se tijelo giba... meni prostor zaista čini veliku razliku i uvijek me može dodatno motivirati što je isto bitno!

      Izbriši
  3. ja bih se rado družila s jogom, malo mi je radni raspored zeznut, nažalost.
    jel pametno počet sam učiti iz knjiga?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam jesam li ja najbolja osoba za davanje savjeta, no, meni se čini da nije loše kad te netko vodi. Barem dok ne naučiš neke osnove da onda sam doma radiš jogu... neke stvari ne bih nikad mogla skužiti da me netko nije ispravio. Sada nakon dvije godine mogu bez beda doma sama raditi jogu, ali lijepo mi je otići van, čak i platiti, čisto da nisam kod kuće. No, ujutro, kad se malac probudi oko pol 5, a zaspe ponovo u 5, nemam kaj drugo, nego prostirku i rastezat se :)

      Izbriši
  4. Druzim se ja sam jogom vec duze ali nikako da nadjem neki dobar joga centar, pa radim smo one asene kojih se secam (da ne ubrljam nesto :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je trebalo isto duže vrijeme, kad sam našla svoje mjesto, odmah sam saznala za još dva isto tako super... izbor odjednom postaje velik :)

      Izbriši
  5. I ja sam bila u toj sekti skoro 2 godine:) Posle zbog rasporeda na faksu, posla nisam mogla biti redovna. Posle smo probali u kući ali sa naše dve kuce koje se obavezno nacrtaju pored nas čim se spustimo na pod, bilo je nemoguće.Baš mi nedostaje..
    Mi u Novom Sadu smo imali jedan baš fini prostor al se zatvorio. ja sam kao i ti po tom pitanju striktna, ne želim ići bilo gde da vežbam, u neki fitnes centar ili...
    Zavidim ti na rekreaciji i mestu za vežbanje:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nevena, Nevena, što bi ti moja majka rekla :D
      Drago mi je da nisam jedina koja je striktna oko tih stvari!

      Izbriši
    2. divno, pogotovo video! i ja sam počela nedavno s jogom, a zazirala sam (ne zbog sektaša, haha), već zato što mi je izgledalo prestatično i dosadno, ali kada sam se prislila da ustrajem, počela sam zbilja uživati. ali ja radim doma, jogu rodney yee, izvrsna mi je. a to za ambijent te apsolutno razumijem, pa kud amy winehouse čovječe?! :P

      Izbriši
    3. a kaj je bilo s onom ženskom s kojom si ranije vježbala?
      Raskid?

      Izbriši
  6. Uvek sam zelela da probam jogu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hahahha i moja mama dijeli isto misljenje,dok nije vidjela koliko sam smrsala poslije poroda(jogom)
    Ja ti preporucujem i Sadie Nardini,pratim je preko neta,radim sama,super je.

    OdgovoriIzbriši